torsdag 26 juli 2007

att vara kriminell är jävligt svårt

nu har jag köpt 200 tomma cd-r-skivor
här ska brännas
bränt var det här
MILITÄRDICIPLIN KRÄVS FÖR ATT JAG SKA FÅ NÅT GJORT (som inte involverar slack, öl, film eller att diska (faktiskt!))

O
m
e
a
i

imorgon är det fredag och då ska jag jobba till 22:00 which does not rule.
på lördag morgon åker jag till HÖÖR. skånes mitt, värt en titt. you know it

DJURMORD!!


ljusår


sjukbår


kvinnlig bilkår


tårgastår


och


saltsår


nu ska jag sova

2 kommentarer:

sarathyra sa...

om du nu är så jävla grym på att diska, ska du fan i mig få komma å diska hemma hos mig-hela hösten!

sarathyra sa...

oh, tack martin! du ska vet att det värmer! mycket. klart du ska våldsgästa mig. mycket och ofta. ja fixar käk så fixar du disken-its a deal! ;) ja, det var synd me vädret på roskilde. hade vart ball å hänga mer. vi kan lyssna på rihanna tillsammans hela hösten! ;)d e förresten synd på vädret nu oxå. men nu blir d fint, ja har nämligen semester från o med nästa vecka så då jävlar! ;)