fredag 15 juni 2007

nightlife ain't no good life, but it's my life

aaaahaaaaaye! nattpass för fan, is a motherfucker. men det är rätt trevligt. i natt hann jag se friday the 13th part 2, och delar av contact som de visade på femman. is good livin', även om det är mitt i fucking natten.



fick äntligen skivorna från carlo ÄKS freaks end future/audiobot. graveyardsskivan var inte deras bästa hittills, eller så var jag inte på idealiskt humör när jag lyssnade första gången. väntar fortfarande på skivorna från zac davis/maim & disfigure och fag tapes-lasten. BRING IT



försöker komma på något omslag till oubliette-skivan. Eugénie de Franval ska den heta, nåt de Sade-shit - avvikande pervbeteende (my kinda dealz, nagnag) men hittar inte något om bokjäveln.

---------
på min sista lediga dag hängde jag i köpenhamn med staffan, fursten och nisses bror. köpte fem filmer på 150 dkr. good dealz
hittade denna i en spec brew-butik, synd att jag inte gillar stout:




Inga kommentarer: