torsdag 28 juni 2007

Hängmattans målgrupp

Jag gillar hängmattan, världens mest laidback möbel. den står aldrig, den ligger eller hänger. men jag har ett problem med hängmattan, och det är hela dess lista på krav för att den ska vara användbar: två träd placerade på lagom avstånd från varandra.
jag känner ingen som äger två träd. jag känner kanske någon med blommor i en vas. Jag är alltså inte hängmattans målgrupp. och oavsett om jag lärt känna någon med två träd så måste jag vara mer specifik. jag måste lära känna någon med två träd placerade på rimligt avstånd ifrån varandra - en i hängmattans primära målgrupp.
väldigt tjocka människor utan träd är motsatsen till hängmattans målgrupp.
jag kanske är nånstans mitt emellan.


dagens skiva är Under the sign of the black mark med Bathory.

1 kommentar:

sarathyra sa...

idag ska ja åka! tjoho... vi hörs väl i veckan hoppas ja!?! på nåt sätt borde vi ses... tja