lördag 26 maj 2007

maybe they like chicken

aaaaieeee!! fan vad jag är bakis idag. varför är jag bakis? jo jag var ute igår. men SÅ farligt blev det inte. har jag blivit vek på gamla dar? jag behöver lära mig några bakiskurer. att åka rundan i malmö kanal är inte en effektiv bakiskur.

jag har shoppat upp en massa cash det senaste dygnet. en utförlig lista:
Emil Beaulieau - Moonlight on Vermont LP
Lambsbread - Stereo Mars LP
Sunburned Hand of the Man - Z CD
MV & EE and the Bummer Road - Green Blues CD
en lödkolv
sex nummer av Conan Barbaren
ACDC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap LP
Aberration DVD

jag är sjukt bra på att shoppa.

jag fick Nuslux-prylarna igår, sjukt skumt pyssligt omslag och inspelningen är superb. Just you wait.

1 kommentar:

sarathyra sa...

ja kommer inte till skolan idag.har inte skrivit ett skit på analysen. blä! nästan klar me litteraturgrejen dock. d e skönt! ja e ganska bra ändå... tack för senast d va riktigt trevligt!