tisdag 29 maj 2007

Jäuvla.. nack..helve.t

AAAAARGH!!! jag har nackspärr! vad faaaaan?! hur blir man av med det liksom? jag kan bara kolla rakt fram, jag måste vrida hela kroppen om jag ska kolla åt sidorna. kommer se ut som om jag gör roboten varje gång jag ska över gatan. ...fy fan vad fult.

Jag fastnade ett par timmar framför Henrik Möller-filmer igår. Killen är briljant på riktigt.
http://www.geocities.com/mollerfilm/

AAAAAAAAIIIIEEE!!! fan, det är inte bra idag, nackspärr och nu fastnade ett jävla kassettband med silvester anfang i min bandare och JAG FÅR INTE UT SKITEN DÄRIFRÅN!!

okej, jag fick ut bandet. pheeeew,

jallefall; citat från Nobellvägen av Henrik Möller:
"Här, här har du hela jävla Nobelvägen, hela fucking vägen! "
"Ah, det är helt fantastiskt!"
"Jo, visst fan är det; det är Malmö."
/.../
"Det är bara en rak, lång jävla väg."

Inga kommentarer: